torsdag 10 januari 2013

Garnköp

  Jag som inte skulle köpa något mer garn. Var i går ner till Nordmaling och Olofsfors Garn och Tyg
          där det blev 13 nystan Lanett och 1 nystan Step sockgarn. Lanett ska bli kläder till 2 st babysar och
          Step blir en sockbeställning.

        Här är två par vantar som jag håller på med, det grå paret är det bara tummarna kvar på, lite mer på                        
         det andra paret. Tror att jag ska ta med det i Vottealongen om jag bara kan klura ut hur man sparar
         bilderna där. Är lite missnöjd med bilderna här, tycker att de är för små, får väl fråga min tekniska råd-
         givare om hon kommer hem i helgen.

3 kommentarer:

  1. Varför blir texten så här knasig, jag hade ju skrivit raderna under varandra, visserligen lite indragna från kanten, men ändå det här ser ju inte klokt ut.

    SvaraRadera
  2. Att förstora bilden är enkelt. När du laddat upp den och den hamnat i fönstret där du skriver ditt inlägg, så vänsterklickar du på den. Då kommer det upp en blå remsa under där det står Liten Medel Stor och Extra stor. Välj stor (eller extra stor) och klicka sedan någon annanstans i rutan med texten så att remsan försvinner. Voila och du har en större bild! :)

    SvaraRadera
  3. ... att texten ser konstig ut KAN (men måste inte) bero på att du trycker Enter emellanåt. Om du skriver hela texten i ett enda flöde, borde det inte bli konstigt. Testa en gång och hör av dig om det inte fungerar så ska jag försöka hjälpa dig.

    SvaraRadera