onsdag 18 september 2013

Klara och postade

till farmor och farfar som ska ta vantar och sockor till Holmsund



Men jag kan ju inte vara utan arbete på stickorna så nu sitter ett par vantar i egenfärgad lovikka där. Här på bilden så syns det tydligt att de två härvorna fick olika nyanser. Försökte färga båda härvorna samtidigt för att de skulle bli så lika som möjligt, men det bliv lite trångt på diskbänken så jag tippade ut den gröna färgen som naturligtvis hamnade på den ena härvan, alla färger började ta slut men eftersom jag skulle iväg på kurs så hade jag inte tid att blanda mer färg och då blev det så här. Hoppas ändå att någon vill använda dem.



Elvira har skött om mina blommor bra i sommar för nästan alla mina orkidéer har blomknoppar och här är den första som har börjat blomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar