söndag 7 april 2013

Men vad är det här

skulle det inte vara vantar här, ett nytt par i veckan. Men..........
 LillNiclas overall är äntligen klar så nu hoppas jag att jag får se den på någon gång också.

 Elvira önskade sig en tröja så nu stickar jag så ögon och händer blöder. Började i onsdags och skulle vilja ha den klar till tisdag när Elvira ska uppträda på vårkonseren i skolan.
 Det är lättare att sticka sockar än vantar när man åker bil , bara 2 nystan att hålla reda på. Det har blivit endel stickat i bilen eftersom under mars så reste jag ca 350 mil.
 I går fick jag en present av Claudia.
 Och så här kan det se ut när jag stickar hädanefter, framför allt på de alster jag tänker sälja.
Ja jag trodde ju att våren var på väg, men så här såg det ut i eftermiddags, det har snöat sedan i går kväll. Får hoppas att den här nya snön "äter" upp den gamla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar